1402-11-15 11:56
371
0
88662
دادستان مرکز گلستان:

تبلیغات انتخاباتی به سمت تخریب و عدم شفافیت مالی نرود

دادستان مرکز استان گلستان از دست‌اندرکاران انتخاباتی استان خواست مراقب باشند تبلیغات انتخاباتی به سمت تخریب، تبعیض و عدم شفافیت مالی نرود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، محمود اسپانلو ظهر امروز در سیزدهمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان در گرگان اظهار کرد: تخریب دیگر نامزدها و ایجاد بدبینی به نظام با تخریب دستاوردهای انقلاب، تبعیض در برخورد با کسانی که تخلفات انتخاباتی مرتکب می‌شوند و مشخص نبودن منابع مالی هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها در قانون جرم‌انگاری شده است و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید مراقب باشند فضای تبلیغات به این سمت نرود.

وی افزود: هر گونه اقدام یا نصب بیلبوردهایی که شائبه تبلیغات انتخاباتی پیش از زمان قانونی آن باشد، تخلف است و با افراد در هرجایگاه و شغلی که باشند قاطعانه برخورد می‌شود و نیروی انتظامی هم موظف است بنرها و تبلیغات اینچنینی را جمع‌آوری کند.

دادستان مرکز استان از رصد محتواهای تبلیغاتی نامزدها و هواداران آنها در فضای مجازی هم خبر داد و گفت: کمیته‌ای با مسئولیت معاون حقوق عامه و پیشگیری دادسرای مرکز استان تشکیل شده و کار تحلیل محتواهای انتخاباتی مطالب منتشر شده در فضای مجازی را انجام می‌دهند.

اسپانلو گفت: تاکنون تعدادی از نامزدهای انتخاباتی و صاحبان پایگاه‌های خبری و گردانندگان صفحه‌های اجتماعی و کانال‌های پیامرسان که مطالبی با محتوای تخریب و یا توهین به سایر داوطلبان منتشر کرده‌اند، به پلیس فتا دعوت شده‌اند و تذکرهای لازم درباره قوانین به آنان داده شده است.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.